dilluns, 12 de gener del 2015

Banc de llibres de l'escola Herrero per al curs 2015/2016 - Reunió informativa 23/01/2015 - 1r termini d'inscripció: 29/05/2015


BANC DE LLIBRES

Curs 2015/2016 - CEIP Herrero

Com a conseqüència de l'actual coiuntura política i econòmica i com a mesura d’aprofitament dels recursos, l’escola Herrero i l’AMPA us animen a inscriu-re-vos al banc de llibres, i convidem a les famílies, alumnat i professorat a col·laborar, cadascú en el seu àmbit.

Qui pot formar part del banc de llibres?

Qualsevol representant de les famílies dels xiquets i/o xiquetes de 3r, 4t, 5é i 6é que vulguen registrar-se en el Banc de Llibres i que siguen socis de l’AMPA.

Mes informació

Durant la reunió informativa que es celebrarà el 23 de gener de 2015 a les 17h s’informarà als interessats dels dubtes i de les novetats que hi haja. El termini per inscriure’s al banc de llibres finalitzarà el 29 de maig de 2015 (primer termini).
Al final d’aquest curs 2014/2015 els llibres dels xiquets i xiquetes que prèviament s'hagen inscrit al projecte hauran de ser aportats al banc de llibres i es quedaran a l´escola. Després es farà una revisió de tots els llibres i es seleccionaran aquells que estiguen en bon estat, per passar a ser registrats al banc de llibres. Les famílies ja inscrites al banc de llibres durant el curs anterior, tindran l’obligació, com ja saben, de retornar els llibres al banc per tal de poder gaudir dels llibres del curs següent. Les famílies ja inscrites en cursos anteriors també serà necessari que es tornen a inscriure. 

Després de la selecció l´AMPA comprarà els llibres necessaris per compensar la falta de donacions de llibres de cursos precedents en bon estat i el cost d’aquesta compra es repartirà entre totes les famílies que formen part del banc que hauran d'abonar una part.

Al principi de cada curs l’AMPA i l’escola repartiran els lots de llibres a totes les famílies inscrites en el projecte. Els llibres especials (lectura, etc) no es gestionaran pel banc de llibres. Les famílies interessades hauran de fer-se sòcies de l’AMPA. Els llibres no seran de les famílies sinó del centre i aquest amb l’AMPA gestionarà cada any el banc.

Qué passarà quan una família no torna algun llibre o fa un mal ús?

Si un xiquet o xiqueta d’una família inscrita al banc de llibres fa un mal ús dels llibres s’exigirà la substitució del llibre o llibres per un exemplar o exemplars nous. Si no es substitueix l´AMPA comprarà els exemplars nous necessaris per reposar-los i la família quedarà exclosa del banc de llibres.

Quins beneficis es trauen? 
  • Conscienciació per part de tots, sobretot els xiquets i xiquetes, de valorar el material escolar i i tindre cura d’ell. 
  • Accés de totes les famílies als llibres de text. 
  • Foment de la solidaritat. 
  • Estalvi econòmic. 
  • Estalvi de recursos i conservació del medi ambient.
Des de l’AMPA us volem traslladar que aquest projecte és una tasca difícil i complicada per a tots i totes, i és per aixó que demanem la comprensió i la col·laboració de tots els implicats i implicades.

AMPA escola Herrero
ampa.cp.herrero@gmail.com

CEIP Herrero






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada