diumenge, 16 de febrer del 2014

Resum de la reunió entre l'AMPA i la direcció de l'escola Herrero - 12/02/2014

El passat dimecres 12 de febrer a les 15:30 h l'AMPA de l'escola Herrero es vam reunir amb la direcció de l'escola. Durant la reunió es van tractar diversos temes i es van prendre alguns acords. Us fem arribar un resum dels assumptes més importants que es van tractar i dels acords que es van prendre.
  • L'AMPA i la direcció de l'escola van acordar donar-li una altra empenta al projecte de Banc de llibres per a 3r, 4t, 5é i 6é de primària per tal de donar difusió al projecte entre les famílies a les quals els pot fer més necessari. El nombre d'inscrits i inscrites al Banc de llibres és de 28 alumnes. La direcció recordarà a l'alumnat que existeix un Banc de llibres i el termini d'inscripció. L'AMPA i l'escola es reafirmen en que el Banc de llibres funcionarà independentment del nombre d'alumnes inscrits i de si hi ha canvi de llibres de text o no. Recordem que el termini d'inscripció finalitza el dia 16 d'abril de 2014. 
http://ampaescolaherrero.blogspot.com.es/2013/11/projecte-de-banc-de-llibres curs.html
  • Després de sol·licitar la compra s'està a l'espera que l'empresa UPI faça entrega de l'equipament audiovisual per a una aula (una pissarra digital i un canó) amb la seua instal·lació. Tot per un cost d'uns 2200 euros. 
  • En relació a l'aula Per fer deures, la direcció de l'escola ens ha informat que en els últims dies hi ha una reducció molt important en el nombre de xiquets i xiquetes que assisteixen (7 o 8 alumnes) i que si això continua així al mes de març s'haurà de tancar l'aula. L'AMPA es compromet a informar a les famílies i a fer una crida perquè l'alumnat inscrit aprofite aquest espai un mínim de dos o tres dies a la setmana. Volem informar també que l'aula Per fer deures té un moment d'eixida al cap de mig hora (a les 12:45 h) i un altre al finalitzar, a les 13 h.
  • L'AMPA i la direcció de l'escola han acordat enviar una carta conjunta amb una sèrie de peticions relacionades amb el manteniment de l'escola. http://ampaescolaherrero.blogspot.com.es/2014/02/peticions-de-manteniment-de-lescola.html
  • La direcció de l'escola ens informa que la festa del Carnestoltes 2014 serà el divendres 28 de febrer i l'AMPA, com en altres ocasions, col·laborarà en el seu desenvolupament.
  • Seguiment i funcionament de l'aula Per fer deures. Tots vam estar d'acord que havia sigut una gran idea i que estava funcionant bé però que durant les últimes setmanes s'havia notat un descens en l'assistència a l'aula arribant a anar només 7 o 8 xiquets dels 44 inscrits. Es va acordar enviar un correu electrònic per recordar a les famílies inscrites del compromís dels seus fills i filles d'assistir amb regularitat a l'aula. No és precís assistir tots els dies, però és recomanable anar un mínim de 2 dies a la setmana (p.e.). Si no és així des de la direcció se'ns ha avisat que si no va un mínim de xiquets (15 o 20) cada dia l'aula no podrà estar oberta. Si l'assistència es manté baixa (7 o 8) durant el mes de febrer, al mes de març ja no hi haurà aula Per deures.
  • La direcció de l'escola ens va informar que revisarà i substituirà les cintes adhesives antilliscants que hi ha a les escales del centre.
  • La direcció de l'escola informa a l'AMPA que durant la reunió del Consell Escolar del mateix dia 12 de febrer se'ns lliurarà el projecte de jornada continuada perquè l'estudiem i la propera setmana es convocarà un Consell Escolar extraordinari perquè s'aprove o no la seua tramitació i la posterior votació del projecte entre totes les mares i pares. 
Perquè el projecte de jornada continuada arribe a implantar-se a l'escola Herrero primer ho ha d'aprovar per majoria el Claustre de mestres de l'escola (es reunirà el proper dimecres 19/02/2014). Després ho ha d'aprovar per majoria el Consell Escolar (es reunirà en sessió extraordinària el proper dijous 20/02/2014). I per últim, ho han de aprovar les mares i pares de l'escola en una votació en la qual ha de participar el 50% de les mares i pares i ha de votar a favor un 80% dels participants.
  • Vam acordar sol·licitar a la Policia Nacional una xarrada adreçada a a l'alumnat de 5é i 6é sobre seguretat i privacitat en Internet i a les Xarxes socials (Tuenti, Facebook, Twitter, etc). 
  • Davant la informació apareguda en algun mitjà de comunicació sobre que la Conselleria d'Educació havia decidit recuperar 33 unitats escolars a Castelló del projecte inicial d'arranjament escolar, la direcció de l'escola ens ha informat que a ells no els han dit res. Així que el calendari de mobilitzacions, entrevistes amb els responsables, etc contra la retallada d'unitats escolars continua igual.

2 comentaris:

  1. Primer que tot agrair com sempre la contínua labor informativa de l'actual junta del AMPA. A més volia aprofitar per demanar la publicació del projecte que anava a presentar la direcció del centre el passat dia 12 perquè els pares puguem tenir en consideració la seua proposta. Salutacions.

    ResponElimina
  2. En el moment que el projecte de jornada continuada s'aprove per part del Consell Escolar i es porte a votació de les mares i pares la direcció de l'escola convocarà reunions informatives per a les famílies, posarà el projecte a disposició de tots i totes.
    L'AMPA farà el possible perquè el projecte de jornada continuada també estiga disponible per a aquells i aquelles que no poden anar a l'escola o a les reunions informatives.

    Salutacions.

    ResponElimina