dilluns, 3 de juny del 2013

Resum de l'assemblea ordinària de l'AMPA - 30/05/2013

Resum dels temes tractats i acords de la reunió de l'assemblea ordinària de l'AMPA de l'escola Herrero del dijous 30 de maig de 2013. En aquesta ocasió han assistit 42 sòcies i socis de l'AMPA.


  • S'informa a l'assemblea del balanç econòmic. El saldo actual de l'AMPA és de 8.305, 2 euros. Enguany l'AMPA ha tingut unes despeses de 4.613,08 euros. Ací teniu un enllaç al balanç total del curs.
  • En relació al Banc de Llibres s'informa a l'assemblea que la junta ha decidit no continuar amb el projecte perquè només hem aconseguit recollir llibres i només dues famílies del centre han fet servir el banc. S'informa de la decisió de la junta de convocar una fira d'intercanvi de llibres de text per al proper dia 13 de juny i d'una altra per algun dia després de finalitzar el curs. El dia de la segona sessió de la fira es decidirà en la propera reunió de la junta de l'AMPA.
  • Es proposa a l'Assemblea si hi ha algun soci que vol formar part de la junta de l'AMPA i s'incorporen a la junta dos sòcies. Es donen de baixa de la junta l'actual presidenta Núria Palau i la vocal Carla Tirado. S'informa a l'Assemblea que els membres de la junta actual són: Manolo Roig, president, Suso Monforte, secretari, Lidón Taus, tresorera, Pilar Montañés, Begoña Barberá, Begoña Villapun, Berta Guiral, Lourdes Tena, María Luis Mundina, Rocio Montero, Marisa Beltrán, Irene Martínez i Elena Segarra com a vocals.
  • Durant l'assemblea es recorda que al mes de novembre seran eleccions parcials al Consell Escolar i que s'hauran de buscar candidats/candidates. Entre les sòcies assistents es presenten algunes com a possibles candidates: Charo Llobregat, José Trasancos, Begoña Vallujera, Imma Cifre, María José Vilarroig i María José Bartoll.
  • S'informa a l'assemblea sobre el tema de la jornada contínua. Conselleria encara no ha publicat cap normativa en relació amb la jornada contínua i per tant per al curs 2013- 2014 no es podrà modificar la jornada actual (partida). S'acorda que quan es publique la normativa sobre el tema es crearà dins de l'AMPA una comissió que s'encarregue de fer un seguiment i d'impulsar un debat dins de l'AMPA. De forma que quan arribe el moment de decidir, si és dona el cas, l'AMPA puga assessorar a les mares i pares del centre sobre les avantatges i desavantatges d'una i altra opció.
  • S'informa a la junta del pressupost que ha aprovat la junta per a la Festa de Fi de curs (1760 euros), els preus que es cobraran als que no són socis i les activitats que hi haurà durant la vesprada per als xiquets i xiquetes.
  • Es torna a parlar durant l'assemblea del tema de l'envelat al pati i s'informa que tots els pressupostos presentats per empreses instal·ladores són impossibles d'afrontar per l'AMPA. Algun membre de l'AMPA planteja la possibilitat de plantar arbres al pati i també es planteja que a principi de curs a les famílies que són socis de l'AMPA es podria regalar una gorra per a cada xiquet i xiqueta perquè la utilitzen durant les hores de pati durant els mesos de setembre i octubre. S'acorda també consultar a la direcció del centre si serà possible utilitzar la gorra per part dels xiquets i si ho impedeix o no alguna norma interna del centre.
  • Les mares  i pares de 6é aprofitaren l'assemblea per citar-se i tractar el tema de la festa de lliurament d'Orles per a l'alumnat que acaba enguany primària i passen a secundària.

Us recordem que si us interessa que a la junta o a les assemblees de l'AMPA es tracte algun tema o voleu proposar o opinar sobre algun dels temes sobre els quals tractarem o hem tractat, només cal que ens envieu un mail a la adreça de correu electrònic de l'AMPA: ampa.cp.herrero@gmail.com

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada